Prijs: € 99, inclusief broodjeslunch, goodiebag en prentenboek uit de Clavis conceptwinkel (ter waarde van € 20)
Navormers: Daniëlle Daniëls & Inge Vanhoof


Thema’s:

  • werken met en rond kleuren
  • kleuren mengen
  • pop-art kunst
  • tips voor moederdag

Voor:

  • leerkrachten tweede kleuterklas
  • leerkrachten derde kleuterklas
  • leerkrachten eerste graad

In deze sessie bespreken we een aantal prentenboeken rond kleuren. De laatste jaren verschenen er verrassende parels die heel wat kansen bieden om talig en muzisch aan de slag te gaan. We bekijken de wereld door een gekleurde bril en bedenken leuke muzische opdrachten. We doen gemakkelijke en leuke opdrachtjes om kleuren te ontdekken in je klas. Hoe meng je het beste? Met welke materialen kan je kleuren mengen? Je ontdekt een waaier aan kleine experimentjes die haalbaar zijn qua klasorganisatie en budget. Al onze ontdekkingen verwerken we in een pop-art kunstwerk geïnspireerd op de kunstenaar Burton Morris.

Heb jij een gekleurde klas, dan is dit kleurenproject een kans om de verbondenheid te vergroten! Deze sessie is ook geschikt om klasdoorbrekend te werken of voor een integratieproject tussen derde kleuterklas en eerste leerjaar of om leuke ideetjes op te doen voor MOEDERDAG!


Inschrijvingsformulier

Sessie (verplicht)

Datum (verplicht)

Gegevens van de school

Naam van de school: (verplicht)

Straat + nummer: (verplicht)

Postcode: (verplicht)

Gemeente: (verplicht)

Telefoon: (verplicht)

Email: (verplicht)

Naam Directie: (verplicht)

Persoonlijke gegevens van de leerkracht (invullen meerdere personen is mogelijk)

Naam: (verplicht)

Voornaam: (verplicht)

Telefoon: (verplicht)

E-mail: (verplicht)

Betaling

Selecteer hieronder uw betaalwijze: (verplicht)
 Via de school Via een bestelbon van de gemeente

Facturatie-adres

Selecteer hieronder uw facturatieadres: (verplicht)
 Adres van de school Ander adres

Ander adres:

“Uw reservering is pas definitief na bevestiging door Willewete per e-mail. Dit kan twee werkdagen duren, dank voor uw begrip.